Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 10:36 - Женски особености
Автор: stefitopalova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11099 Коментари: 18 Гласове:
43

Последна промяна: 20.06.2011 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





image

Какво точно означава да си бисексуален е въпрос, на който няма еднозначен отговор. Има мнения, че няма такова нещо като бисексуалност – или си хетеросексуален, или си хомосексуален. Други смятат обратното – че всеки има повече или по-малко осъзнато влечение към собствения си пол. Според Зигмунд Фройд в ранните етапи на развитието си всеки човек е бисексуален, като някои с течение на времето изтласкват влечението към собствения си пол в подсъзнанието си, докато други – не.

Въпреки че бисексуалността е доста неизследвана – за разлика например от хомосексуалността, – проучванията, които все пак са правени, както и общото мнение свързват по-скоро жените с понятието бисексуалност.

Отношенията на жените помежду им са доста по-свободни на ниво допир, отколкото мъжките. За жените е нормално да си разменят дрехи, да си помагат при избора на облекло, да се преобличат заедно, да си оправят взаимно презрамките на сутиените. Подобен тип отношения са може би част от причините бисексуалността да се свързва повече с жените.

Друга вероятна причина е механизмът на женската възбуда. Много изследвания са показали, че той е различен от този на мъжката.

Проучване на Northwestern University от 2003 г. например показва, че мъжете имат доста по-ясен и непроменлив механизъм на възбуда. Хетеросексуалните мъже се възбуждат от еротика с жени, а хомосексуалните – от еротика с мъже.

При жените обаче границата е доста по-размита. И хетеросексуалните, и хомосексуалните жени могат да се възбудят и от мъжка, и от женска еротика. При това възбудата им няма общо със сексуалната им ориентация. Това вероятно е свързано с факта, че за жената е възбуждаща идеята за секс, а тя може да се носи от еротични картини и на двата пола. (При изследването е измервана както физическата, така и психологическата възбуда.)

Това прави ли жените бисексуални?

Накратко, не. Въпреки че бисексуалността е доста многопластово и сложно явление, може да се каже, че тя включва поне едно от следните три неща: сексуални фантазии и за противоположния, и за собствения пол; действия във връзка с двата вида фантазии; и самоидентифициране с бисексуална ориентация. Дори проучванията за механизмите на възбудата да показват, че една жена може да се възбуди от женска еротика, това не значи, че тя има бисексуална ориентация.

Нещо повече, за някои жени идеята за секс с друга жена е точно толкова отблъскваща, колкото е идеята за секс с друг мъж за хетеросексуалните мъже.


imageimage


А любопитството?

То е нещо съвсем различно. Всички жени са по дефиниция любопитни. Някои повече, други – по-малко. Затова се смята, че жените биха били по-склонни на експерименти в сексуалния си живот, отколкото мъжете. (Хетеросексуалните мъже вероятно преживяват лек потрес само при мисълта да експериментират със сексуалността си.) Любопитството към собствения пол при жените, които го имат, може да стигне до целувка с друга жена или по-далеч, а може и никога да не се превърне в действие. При всички случаи нито самото любопитство, нито един или два експеримента правят една жена автоматично бисексуална.

И въпреки че бисексуалността е толкова сива и неизследвана територия, ако трябва да кажем коя жена може да се нарече бисексуална, то това е жена, която има относително еднакво сексуално влечение и към мъже, и към жени.

Означава ли любопитството на жените по-голяма вероятност жена да се съгласи на тройка с друга жена? Този въпрос някакси идва естествено. С една дума, пак не, защото самото любопитство не означава готовност за експеримент, камо ли за такъв експеримент.

Ако говорим за бисексуална жена (не просто любопитна и експериментираща), тройката е по-вероятна, но отново няма зависимост и всичко е индивидуално. Хората с бисексуални предпочитания често имат партньори от различен пол, но по различно време. Не може да се каже, че бисексуалността сама по себе си означава по-голяма разкрепостеност, въпреки че ако е поза, целта е да се демонстрира именно сексуална освободеност.
 


Тагове:   мъж,   общество,   особеност,   жена,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flintul - Тази мадама
20.06.2011 11:56
добре се справя с веригата. Очевидно няма нужда от мъж.
цитирай
2. hristo27 - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 12:14
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!
цитирай
3. stefitopalova - добре се справя с веригата. Очев...
20.06.2011 12:58
flintul написа:
добре се справя с веригата. Очевидно няма нужда от мъж.

Оправна е.
цитирай
4. stefitopalova - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 12:59
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.
цитирай
5. nkf - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 17:29
stefitopalova написа:
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.

Глупости,даже цигара не може да си запалите сами.
цитирай
6. stefitopalova - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 17:44
nkf написа:
stefitopalova написа:
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.

Глупости,даже цигара не може да си запалите сами.

А, тук бъркаш. Цигара най-лесно се пали:))) Но е добре, ако има кавалер, който да си предложи услугите.
цитирай
7. nkf - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 17:57
stefitopalova написа:
nkf написа:
stefitopalova написа:
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.

Глупости,даже цигара не може да си запалите сами.

А, тук бъркаш. Цигара най-лесно се пали:))) Но е добре, ако има кавалер, който да си предложи услугите.

Моето изказване беше алегорично,нямах предвид буквално "запалване на цигара".
цитирай
8. stefitopalova - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 18:18
nkf написа:
stefitopalova написа:
nkf написа:
stefitopalova написа:
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.

Глупости,даже цигара не може да си запалите сами.

А, тук бъркаш. Цигара най-лесно се пали:))) Но е добре, ако има кавалер, който да си предложи услугите.

Моето изказване беше алегорично,нямах предвид буквално "запалване на цигара".

Само се шегувам. Не съм толкова глупава:))) Нашата привидна слабост не е ли доста добра причина да покажете колко сте силни и способни? Така всички са доволни.
цитирай
9. nkf - Блондинка слага вериги??? Това ...
20.06.2011 18:49
stefitopalova написа:
nkf написа:
stefitopalova написа:
nkf написа:
stefitopalova написа:
hristo27 написа:
Блондинка слага вериги??? Това изтрепа рибата!

Когато искаме всичко можем. Не винаги има мъж наоколо.

Глупости,даже цигара не може да си запалите сами.

А, тук бъркаш. Цигара най-лесно се пали:))) Но е добре, ако има кавалер, който да си предложи услугите.

Моето изказване беше алегорично,нямах предвид буквално "запалване на цигара".

Само се шегувам. Не съм толкова глупава:))) Нашата привидна слабост не е ли доста добра причина да покажете колко сте силни и способни? Така всички са доволни.

С моето уточнение(по горе) дори и не съм и помислял да вложа намек за глупост.Далеч съм от мисълта да те уязвявам.Обаче за да съм ясен,какво точно имам предвид ще кажа,че жените по принцип не могат да се справят със ситуации като показаните на снимките по-горе(това като пример).В този смисъл е пресилено твоето твърдение , че се справяте със всичко,но стига само да поискате.Предлагам да не изпадаме в такива необосновани крайности:).Все пак,мога да се съглася с теб,поне частично, наистина , в някои отношения жените са силния пол.Но само в някои:).С останалото ,от последният ти коментар, съм съгласен.
цитирай
10. stefitopalova - nkf,
20.06.2011 19:22
Значи сме горе долу на едно мнение. Аз не мога да сменя гума и знам, че с повечето жени е така. Само гледай да не се обърнат някой ден нещата, че както е тръгнало може и за вас да останат тези някои отношения:)) Шегувам се. Не искам да става така.
цитирай
11. dolsineq - Карам, но не сменям....;)
20.06.2011 22:20
Карам, но не сменям....;)
цитирай
12. stefitopalova - Карам, но не сменям. . . . ;) Аз дори ...
20.06.2011 22:43
dolsineq написа:
Карам, но не сменям....;)

Аз дори и не карам. Предпочитам да ме возят. Според мен е най-добре ;)
цитирай
13. diadokolio - Родени сме от майки, а какво са мислили?
21.06.2011 07:44
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за темата-"женски особености"!
Ще коментирам, като математик, баща на две дъщери и дядо на 4 внуци.
Природата е егоист и всички бебенца са в началото момиченца, а мислите на майката им променят или не променят пола.
Трудно е за вярване, но дъщерите ми го реализираха с първите си деца- момиченца, а вторите момченца.
Да, мнозина ще ме упрекнат, но сексуалността се определя в майчината утроба.
Съмненията на майката се предават на плода, това е обикновена математика и е подчертана в нашите пръсти на ръцете.
Съмнявате се! Прави сте!
Древните не са правили дисекции, а са търсели външни белези за вътрешните състояния.
Разгледайте ръцете на вашите приятели- мъжете са с по- дълъг безименен пръст от показалеца, при жените е по- дълъг показалеца от безимения пръст.
При бебенцата се изграждат първо ръцете, а после и другите органи, това е и в основата на пръстовите отпечатъци.
Трудно е за майките с различни по пол деца, а ги хранят с еднаква храна.
Природата е показала чрез кореновата система, коя храна е за момченца и коя за момиченца.
Всичко е математика- натрупвания и форма, а после и психика.
Как започнах да се ровя в тази тема?
През 1982г. прекарах месец с хора от изтока.
Казаха-" ....ръката е достатъчна, за да си сигурен в бъдещия контакт..."!
Усъмних се, но го запомних и винаги се вглеждах в ръцете на учениците си.
Записвах си видяното и проследявах поведението им.
Няма грешка! Ръцете "говорят", а пръстите на краката дават допълнителни сведения, като ги допълним и с лицеизраза.
Всяка религия изисква умиване на длани, ходила и лице!
Защо ли?
Защото знаещият ще прочете кой е човека срещу него, а не само какво ще каже!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
14. stefitopalova - Добър да е денят Ви, Благодаря Ви, за ...
21.06.2011 09:04
diadokolio написа:
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за темата-"женски особености"!
Ще коментирам, като математик, баща на две дъщери и дядо на 4 внуци.
Природата е егоист и всички бебенца са в началото момиченца, а мислите на майката им променят или не променят пола.
Трудно е за вярване, но дъщерите ми го реализираха с първите си деца- момиченца, а вторите момченца.
Да, мнозина ще ме упрекнат, но сексуалността се определя в майчината утроба.
Съмненията на майката се предават на плода, това е обикновена математика и е подчертана в нашите пръсти на ръцете.
Съмнявате се! Прави сте!
Древните не са правили дисекции, а са търсели външни белези за вътрешните състояния.
Разгледайте ръцете на вашите приятели- мъжете са с по- дълъг безименен пръст от показалеца, при жените е по- дълъг показалеца от безимения пръст.
При бебенцата се изграждат първо ръцете, а после и другите органи, това е и в основата на пръстовите отпечатъци.
Трудно е за майките с различни по пол деца, а ги хранят с еднаква храна.
Природата е показала чрез кореновата система, коя храна е за момченца и коя за момиченца.
Всичко е математика- натрупвания и форма, а после и психика.
Как започнах да се ровя в тази тема?
През 1982г. прекарах месец с хора от изтока.
Казаха-" ....ръката е достатъчна, за да си сигурен в бъдещия контакт..."!
Усъмних се, но го запомних и винаги се вглеждах в ръцете на учениците си.
Записвах си видяното и проследявах поведението им.
Няма грешка! Ръцете "говорят", а пръстите на краката дават допълнителни сведения, като ги допълним и с лицеизраза.
Всяка религия изисква умиване на длани, ходила и лице!
Защо ли?
Защото знаещият ще прочете кой е човека срещу него, а не само какво ще каже!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.

Много интересна гледна точка. Не се бях замисляла, че и математиката може да има нещо общо. Аз още нямам деца и не мога да се изказвам с такива подробности. Благодаря ти за изчерпателния коментар!
цитирай
15. madam - Много интересен постинг. От себе си ...
21.06.2011 09:30
Много интересен постинг. От себе си мога да кажа, че си напълно права - има огромна разлика от бисексуалността като състояние сходно на хомо и хетеросексуалността и простото любопитство и начина на сексуална възбуда на жените.
Правила съм секс с жена не ведънж и винаги ми е било приятно, но това не ме прави нито хомо, нито би сексуална, ако трябва да се определя съм си съвсем хетеро.
Нещо повече, считам че е много по-трудно да провокираш бисексуална жена да направи тройка с друга жена и мъж, защото ако тя е такава, то това не значи, че е сексуално разкрепостена и че е склонна да експериментира по този начин и че не е съвсем консервативно моногамна, независимо дали в момента е с мъж или с жена.
И обратното едно освободено сексуално момиче, което се възбужда от този тип еротика, любопитно е и иска да опита и такива разни неща е много по-склонно да се навие на това да бъде с друга жена, защото това би задоволило не само любопитството й, но и разбирането и за подобен тип еротика. Няма нищо по-лошо от това да кажем хомосексуална или бисексуална жена да се навие да прави тройка с друг мъж само защото харесва другата жена и така ще може да я има. Това никога не води до добро, а сексът трябва да носи удоволствие, хармония и добро настроение.
Имаш моите комплименти и усмивки:)
цитирай
16. stefitopalova - Много интересен постинг. От себе си ...
21.06.2011 10:51
madam написа:
Много интересен постинг. От себе си мога да кажа, че си напълно права - има огромна разлика от бисексуалността като състояние сходно на хомо и хетеросексуалността и простото любопитство и начина на сексуална възбуда на жените.
Правила съм секс с жена не ведънж и винаги ми е било приятно, но това не ме прави нито хомо, нито би сексуална, ако трябва да се определя съм си съвсем хетеро.
Нещо повече, считам че е много по-трудно да провокираш бисексуална жена да направи тройка с друга жена и мъж, защото ако тя е такава, то това не значи, че е сексуално разкрепостена и че е склонна да експериментира по този начин и че не е съвсем консервативно моногамна, независимо дали в момента е с мъж или с жена.
И обратното едно освободено сексуално момиче, което се възбужда от този тип еротика, любопитно е и иска да опита и такива разни неща е много по-склонно да се навие на това да бъде с друга жена, защото това би задоволило не само любопитството й, но и разбирането и за подобен тип еротика. Няма нищо по-лошо от това да кажем хомосексуална или бисексуална жена да се навие да прави тройка с друг мъж само защото харесва другата жена и така ще може да я има. Това никога не води до добро, а сексът трябва да носи удоволствие, хармония и добро настроение.
Имаш моите комплименти и усмивки:)

Изглежда в повечето случаи решаващо е любопитството. Смятам, че човек трябва да опитва всичко, стига да не е престъпно. За някои дори опасностите съдържат притегателна сила, но тук аз ще се въздържа. Като че ли жените са по-склонни към експерименти, отколкото мъжете. Не знам, може и да греша.
цитирай
17. crusader - Встрани от темата:
21.06.2011 13:53
"Избрах си да бъда щастлив, защото е добро за здравето." - Франсоа Волтер

Поздрави!
цитирай
18. madam - За себе си мога да кажа, че не е само ...
22.06.2011 13:50
За себе си мога да кажа, че не е само любопитството. Някои случки в живота, срещата с определени хора, особено когато става въпрос за секс могат да провокират и да отключат определени желания. А понякога отключени установяваш, че това ти харесва или дори да не ти харесва нямаш нищо против да го направиш, за да задоволиш партньора си, щом не те унижава или наранява.
И съм съгласна с това, че човек трябва да търси, да изследва себе си, да се обогатява - дори с грешки, важното е да не са непоправими. Жените сме много по-предразположени към това, сексът всъшност носи на нас в пъти по-голямо удоволствие спрямо мъжа, начините по които можем да получаваме това удоволствие са много повече и по-разнообразни, така че всяка трябва да намери това, което я възбужда, харесва, импонира на темперамента й, провокира и освобождава:)
Усмивки:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefitopalova
Категория: Хоби
Прочетен: 66667
Постинги: 7
Коментари: 72
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930